tisdag 2 oktober 2012

Review

Idag skall jag göra en review av produkten ovan, Neutrogena visibly clear pink grapefruit facial wash. 

Efter att min clinique tre stregs rengöring tagit slut så provade jag ett par stycken rengörings produkter utan att hitta någon som jag tyckte om. I början av sommaren hade Kronans Droghandel ett special erbjudande på denna rengöringen så jag bestämde mig för att slå till.

Han nästan bara använda den i en veckan innan jag åkte till gekås och inhandlade en till plus scrubben i samma serie. Den är helt otrolig. Jag använder den morgon och kväll och har en stående i duschen också. Den luktar grapefukt fast med mindre syra, underbart med andra ord! Det känns inte speciellt mycket när man använder den utan precis som Hayden Panettiere säger i reklamen så märker man inte att den fungerar förens huden är helt fri från blemmor och finnar.

Jag har ganska känslig hud och har inga problem med att använda den här två gånger om dagen.

5/5 Från den av mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar